tisdag 27 maj 2014

Allt flyter på!

Känns så skönt med en balans i vardagen. Struktur och planering. Små saker som gör stor skillnad. Kärlek, lycka! 
Tiden går för fort bara, men nu är ja ledig fyra dagar och ska umgås med familj min familj är mitt allt. Den går före allt. 
 
Fick ett bra besked igår, ett mindre bra i söndags. 
Men dagarna flyter på som vanligt iaf. 
För ett år sen trodde ja inte att jag skulle känna sån harmoni. Men de gör jag. Att flytta hit var de bästa jag gjort. Trotts att de gjort mig fattigare. Men är faktiskt lyckligare och de är de viktigaste. Iaf för mig ;) bra va? Att jag lever mitt liv, som jag vill. Att jag skiter i alla andra vad dom kastar bort sitt liv på.
Jag tror på jin och jang, man måste hitta en balans för att får inre harmoni och lugn! 



Love My life. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar